Przenoszenie kategorii umożliwia wprowadzanie zmian w hierarchii treści. Dzięki temu administrator może łatwo skorygować strukturę witryny bez konieczności usuwania i tworzenia nowej kategorii.
Funkcja ta pozwala zaoszczędzić sporo czasu, ponieważ administrator może przenosić całe kolekcje kategorii (wraz z podkategoriami) w inne miejsce wraz ze wszystkimi przypisanymi do tych kategorii artykułami.
- Otwórz dowolny menedżer kategorii, zaznacz na liście kategorie, które chcesz przenieść, a następnie kliknij przycisk Przetwarzaj.
- W oknie Przetwarzanie wsadowe zaznaczonych kategorii wybierz odpowiednie ustawienia:
- w polu Ustaw język wybierz z listy odpowiedni język lub zachowaj oryginalny;
- w polu Przenieś/Skopiuj do kategorii wybierz z listy kategorię docelową, do której chcesz przenieść zaznaczone kategorie, a następnie zaznacz pole opcji Przenieś;
- w polu Ustal poziom dostępu wybierz z listy poziom dostępu lub pozostaw pozostaw opcję Zachowaj oryginalny poziom dostępu;
- w polu Dodaj tag wybierz z listy określone tagi lub pozostaw opcję Zachowaj oryginalne tagi.
- Kliknij przycisk Wykonaj